czwartek, 18 kwietnia 2019

09.04 Przełęcz Kocierska

Trasa: Kocierz Basie - Kiczora - Przełęcz Kocierska - Targanice Górne

Wtorek był ostatnim dniem długiej serii dni z słoneczną, wiosenną pogodą. Wykorzystałem go na spacer po dawno nie odwiedzanych rejonach Beskidu Małego. Pojechałem busem do przystanku Kocierz Basie, skąd pozaszlakowymi ścieżkami dołączyłem do czerwonego szlaku na Kiczorze (miałem dojść do niego już na Przełęczy Skaliste, ale trochę pobłądziłem). Stamtąd zszedłem do Przełęczy Kocierskiej i czarnym szlakiem do Targanic Górnych. Warunki na szlaku były idealne, pogoda również, tylko... widoków za bardzo nie było :( Poniżej nieliczne zdjęcia z tej wycieczki.

Polanka powyżej Kocierza:


Las gdzieś w okolicach Przełęczy Skaliste i Kiczory (nie potrafię powiedzieć dokładnie jaka to była ścieżka, bo to właśnie na tym odcinku zabłądziłem):


Na najlepszy widok tego dnia natrafiłem właśnie podczas błądzenia, a więc zupełnie przypadkowo. Poniżej panorama Ścieszków Gronia:


Potrójna widziana z czerwonego szlaku, gdy wreszcie na niego trafiłem:


Liczyłem na jakieś widoki na Przełęczy Kocierskiej, ale młode drzewa tam znacznie urosły i nic z tego. A zejście czarnym szlakiem do Targanic Górnych praktycznie na całym odcinku wygląda tak:


Cóż, nie tylko o widoki w górach chodzi, ale także o okazję do spędzenia czasu samemu z sobą, wśród natury i w czystym górskim powietrzu. Te warunki zostały w stu procentach spełnione, więc absolutnie nie uważam tego czasu za zmarnowanego - wręcz przeciwnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz