czwartek, 22 maja 2014

22.05 Z Straconki do Międzybrodzia

Trasa: Straconka – Przełęcz Przegibek – Międzybrodzie Ponikiew

W dniu dzisiejszym odbyłem rekordowo krótką wycieczkę w góry: rozpocząłem ją o 11:10, a już o 12:00 dotarłem do celu. Przeszedłem na wschód od Bielska-Białej przez grzbiet Beskidu Małego w jego najwęższym punkcie, czyli przez Przełęcz Przegibek. Na przełęcz wszedłem szlakiem czarnym, a zszedłem bezszlakowo na przystanek PKS Międzybrodzie Ponikiew IV. Trasa króciutka, ale ile dostarczyła radości :) Bo pogoda była fantastyczna: pełne słońce, ciepło lecz z lekkim, przyjemnym wiaterkiem – lato w pełni! A dookoła zieleń, śpiew ptaków, szum górskich strumyków... Warto było chociaż na te 50 minut wybrać się w dniu dzisiejszym w góry.

Poniżej kilka zdjęć z tej wycieczki.

Przy pętli autobusowej Straconka Zakręt: Bielsko-Biała wita :)


Kapliczka na Przegibku


Krzyż na Przegibku


Bardzo fajne widoki z Przegibka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz