czwartek, 20 czerwca 2019

31.05 Z Pewli Ślemieńskiej do Ślemienia

Trasa: Pewel Ślemieńska - Przełęcz Ślemieńska - Czeretnik - Rokitówka - Ślemień

Ostatni dzień maja okazał się pierwszym dniem prawdziwego lata, który trwa do dziś dnia. Miałem ochotę w ten słoneczny piątek na znacznie dłuższą trasę w górach, lecz ze względu na pracę jedyne, na co miałem czas, to króciutka wycieczka po Paśmie Pewelskim: z Pewli Ślemieńskiej zielonym szlakiem rowerowym na Czeretnik (tą samą trasą co 30.08.2016), kawałeczek żółtym szlakiem i następnie w dół asfaltową drogą przez Rokitówkę do Ślemienia. Jedyne towarzystwo, jakie miałem podczas tej wycieczki, to piesek, który przyczepił się do mnie w lesie za Czeretnikiem i uparł się, aby towarzyszyć mi przez prawie całą długość drogi przez Rokitówkę :) Jego towarzystwo było miłe, ale w miarę upływu czasu czułem się coraz bardziej zaniepokojony tym, że ciągle nie chce mnie odstąpić. A nuż się zgubił? Na szczęście na obrzeżach Ślemienia piesek ewidentnie przypomniał sobie, gdzie znajduje się jego dom, bo ni stąd ni zowąd nagle odbiegł. A mnie w tym momencie pozostało już tylko kilkaset metrów do przejścia i już byłem na przystanku autobusowym, skąd busik zabrał mnie z powrotem do Bielska-Białej i do pracy.

Mimo, że wycieczka była bardzo krótka, udało mi się podczas niej napstrykać całkiem sporo zdjęć :) Zapraszam do fotogalerii.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz