czwartek, 20 czerwca 2019

30.05 Z Mesznej do Bielska-Białej

Trasa: Meszna - Lanckorona - Bystra - Równia - Cygański Las 

O tej wycieczce w sumie nie mam wiele do napisania - o tak po prostu taki krótki poranny spacerek przez dobrze mi znane okolice i po najniższych partiach gór. Trochę eksperymentowania było na samym początku, gdy przeszedłem z centrum Mesznej do obrzeży Bystrej ulicami: Kowalska, Grzybowa, Łukowa, Poprzeczna, Wrzosowa, Skośna, Zagrodowa. Niektórymi z tych uliczek (w przypadku niektórych nie tyle uliczek, co dróżek gruntowych) szedłem po raz pierwszy. Czy wyróżniały się czymś szczególnym? Właściwie tylko jednym: kapliczkami :)




Od ulicy Zagrodowej szedłem dobrze mi znanym szlakiem w kierunku Lanckorony. A potem na skrzyżowaniu skręciłem na równie dobrze mi znany szlak w dół do Bystrej. I na koniec, też dobrze mi znany, czerwony szlak do bielskich Błoni i przejście przez Cygański Las do przystanku autobusowego. Niby nic specjalnego, pogoda też taka sobie - ale jednak taki spacerek był w sam raz na odświeżenie się przed pracą i stanowił znakomity początek roboczego dnia :) I z tą optymistyczną refleksją zostawiam Was z kilkoma zdjęciami z tej wycieczki :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz