wtorek, 12 lutego 2019

05.02 Pętla na Kozią Górę

Trasa: Cygański Las - Kozia Góra - Cygański Las

Ubiegły tydzień nareszcie przyniósł dłuższy okres słonecznej pogody na Podbeskidziu, a zarazem po szalenie pracowitym styczniu w końcu trafił mi się tydzień z większą ilością wolnego czasu. Wykorzystałem go na maksa, aby nadrobić zaległości z górami i popracować nad przywróceniem sobie kondycji, która ostatnio mocno spadła. 

We wtorek rozpocząłem od krótkiej pętelki z Cygańskiego Lasu na Kozią Górę. Poszedłem następującą trasą: najpierw ulicą Pocztową pod Błonia, potem czerwonym szlakiem do skrzyżowania od Równią i niebieskim na Kozią Górę. Schodząc po raz pierwszy pokonałem całość schroniskowej drogi dojazdowej - wcześniej szedłem tylko jej górnym odcinkiem, a tym razem przebyłem ją całą aż do Cygańskiego Lasu, gdzie przeszedłem trasą szlaku narciarskiego do żółtego szlaku pieszego i nim wróciłem na pętlę autobusową. Całość trasy zajęła mi lekko ponad dwie godziny. Szło się dość przyjemnie, chociaż na odcinku czerwonego szlaku z Błoni do skrzyżowania pod Równią byłem pierwszą osobą, która szła tamtędy po opadach śniegu z poprzedniego dnia, więc zostałem odpowiedzialny za przecieranie szlaku :) ale nie było w tym nic trudnego. 

A widoki? Bajkowe? Taką zimę to ja lubię!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz